Brza primjena, jednostavna upotreba, administracija i modularnost rješenja, samo su neke od ključnih prednosti rješenja mDocs. Elektronsko upravljanje dokumentima u okviru pojedinačnih procesa rješenja mDocs omogućava brz, siguran i pouzdan prijenos važnih informacija.

Cjelovito rješenje za upravljanje e-procesima mDocs je modularno. Rješenje je moguće postepeno uvesti u različite poslovne procese.

 

 

Mikrografija ikona mSign
  • omogućena integracija s potpisnom tablicom, koja uključuje rukopisni potpis
  • neovisnost od infrastrukture koju klijent koristi
  • potpisivanje i ovjera potpisa omogućeni su pri upotrebi verifikovanog digitalnog certifikata
  • u skladu sa propisima Evropske unije potpis je adekvatno zaštićen tehnološkim sredstvima od zloupotrebe
mRačun
  • uspostavljanje procesa (workflow) za potvrdu primljenih faktura u skladu s internim pravilima organizacije
  • povezivanje e-procesa s postojećim informacijskim sistemom
  • vremenski i organizacijski kontrolisan proces
mProjekt
  • upravljanje projektima na jednom mjestu
  • pregled dodanih aktivnosti (upravljanje prilozima, podsjetnik) svih članova projektnog tima
  • jednostavna kontrola statusu projekta od strane voditelja i članova projekta
mPošta Podrška za elektronsko upravljanje ulazne, izlazne i interne pošte
  • slanje primljene i izdate pošte elektronskim putem
  • brza i jednostavna distribucija pošte, bez obzira na mjesto primatelja
  • mogućnost dodjele pošte drugom korisniku, podkorisniku ili odbacivanje nepravilno dodijeljene pošte
  • sigurna pohrana e-pošte sa bilježenjem revizionog traga svakog uvida.
mUgovor Elektronsko upravljanje ugovorima i automatsko održavanje ugovornih odredbi (aneksi, novi ugovori)
  • uvijek ažuriran registar ugovora
  • implementiran radni tok pripreme ugovora (workflow), pregled i potvrđivanje ugovora
  • jednostavan pregled atributa ugovora (vrijeme trajanja, potpisnici, opcijski i cijene, podsjetnik za pripremu aneksa npr. zbog povećanja / smanjenja cijene)
mISO Elektronsko upravljanje internim dokumentima (poslovni dokumenti, pravilnici, radne upute, obrasci, evidencije) i aktivnostima
  • upravljanje internim dokumentima, upravljanje verzijama, priprema, pregled, potvrđivanje i obavještavanje u unaprijed određenom workflowu
  • upravljanje korektivnih i preventivnih aktivnosti, zadataka i praćenje učinka
  • planiranje i praćenje aktivnosti: interne i eksterne kontrole, recenzije upravljanja, ocjenu kupaca, ocjenu dobavljača, vođenje evidencije pregleda ili kontrole procesa
mGov Cjelovit sistem upravljanja elektronskih dokumenata prilagođen zahtjevima zakona o radu u javnoj upravi
  • evidentiranje, pohrana i korištenje dokumenata u skladu s upravnim postupkom
  • primanje, izdavanje i provjera digitalno-potpisanih dokumenta, vođenje službenih evidencija
  • integracija sa sigurnom e-arhivom, certifikovanoj u EU

 

Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.