Interni propisi, propisi o arhiviranju i klasifikacijski planovi.

 

Dobar savjet zlata je vrijedan! Uređenje upravljanja dokumentima u poslovnom okruženju je znanost. Mirkografija kao specializiran ponuđač više od deset godina nudi i usluge savjetovanja na području upravljanja sa dokumentima. Firmama i organizacijama pomažemo i savjetujemo kod pripreme internih pravila, pravilnika o arhiviranju i klasifikacijskim planovima. Rado preuzimamo i ulogu partnera za uspostavljanje bespapirnog poslovanja Vaše firme.

***

Donošenje internih pravila obuhvata i e-arhive dokumenata je za organizaciju bitno naročito sa vidika osiguranja dugoročne pravne valjanosti elektronske arhive. Interna pravila su pravila, koja pravno lice donese kao svoj interni pravni akt, kojim uređuje popratne usluge i arhiviranje gradiva u digitalnom obliku.

U odnosu na zahtjeve firme/organizacije i trenutnog stanja uređenosti rada sa dokumentacijom, Mikrografija pripremi adekvatna interna pravila (djelimično ili u cjelosti). Naručitelji izrađuje i Pravilnik o arhiviranju za različite korisnike i u odnosu na složenost dokumentacije, koju organizacija arhivira. Uz pravilnik pripremimo i klasifikacijski plan.

Interna pravila

Uspostavljanje bespapirnog poslovanja

Da li želi Vaša firma ili organizacija uvesti (u potpunosti ili u što većoj mjeri) bespapirno poslovanje? Možemo biti Vaš tehnološki i procesni partner kod pripreme projekta postavljanja rješenja sa područja upravljanja dokumentacije: Arhiviranje, zajem, elektronsko vođenje procesa... Ovakvi projekti su u cjelosti prilagođeni vašoj dokumentaciji, procesima i zahtjevima. Svrha ovakvog postupka je optimizacija internih procesa sa uređenjem dokumentne i arhivske dokumentacije na način da ista postaje u cjelosti elektronska ili korisnicima dostupna putem klika.

Bespapirno poslovanje je u praksi kompleksan projekat, kojeg ne smijete obavljati polovično. Oslonite se na stručnjake firme Mikrografija i njihova dugogodišnja iskustva.

Uspostavljanje centara za konvertovanje dokumenata i obuhvat podataka

Veoma učinkovit način optimizacije poslovanje i ubrzanja rada uposlenika predstavlja već uspostavljanje centra za konvertovanje (skeniranje) različitih oblika i vrsta dokumenata ili zapisa u digitalni oblik i obuhvat podataka iz strukturiranih i nestrukturiranih dokumenata na lokaciji firme. Ovo može biti bitan alat kod postizanja konkurentnih prednosti, jer ima bitne zasluge kod obezbjeđivanja brzog i preciznog bespapirnog poslovanja.

Dokumentaciju uposleni imaju na „ulaznim tačkama“ za papirne dokumente konvertuju sa skenerima različitih funkcionalosti i kapaciteta (ovisno od vrste i obima/količine dokumentacije). Obuhvat podataka vrši čitanje unaprijed određenih ili svih podataka, koji su prethodno konvertovane (skenirane) i koje se nalaze u dokumentu. Na taj način dokumenti u radne tokove i poslovne procese ulaze u elektronskom obliku i uveliko doprinose ka bržem i preciznijem poslovanju.