Certificirani elektornski potpis koji je zakonski usklađen i ekvivalentan ručnom potpisu.

Alat za elektronsko potpisivanje mSign tehnološki je i sigurnosno dokazano rješenje za sve koji namjeravaju u potpunosti eliminisati papir iz svog poslovanja.

Korištenjem mSign uštedjet ćete na operativnim troškovima, istovremeno osiguravajući zakonski zahtijevanu sigurnost, sprečavajući naknadno uskraćivanje autentičnosti i sprječavajući neovlašteno ometanje već ovjerenog dokumenta. Pojednostavite potpisivanje dokumenata kupovinom ili iznajmljivanjem certificirane platforme za potpis mSign. Korištenje rješenja je jednostavno, a u slučaju iznajmljivanja postavka je moguća za samo jedan dan!

Cjenovnik mSign paketa

Odaberite paket koji najbolje odgovara vašim potrebama.
mSign MINI
120,00 EUR/godina moguć samo godišnji najam
  • Podržani uređaji: PC, notebook, tableti, telefoni (Android, iOS)
  • Tip potpisa: digitalni certifikat **, “Click2Sign”, snimanje ručnog potpisa
  • Načini potpisivanja: Bilo koji br. potpisnika i kombinacije potpisa
  • Obavijest putem e-maila i SMS-a ***

  • 10 potpisa dokumenta mjesečno
  • 2 sastavljača dokumenata
  • Dokumenti se elektronski čuvaju 30 dana
mSign START
49,00 EUR/mes oz. 539,00 EUR/godišnje*
  • Podržani uređaji: PC, notebook, tableti, telefoni (Android, iOS)
  • Tip potpisa: digitalni certifikat **, “Click2Sign”, snimanje ručnog potpisa
  • Načini potpisivanja: Bilo koji br. potpisnika i kombinacije potpisa
  • Obavijest putem e-maila i SMS-a ***

  • 50 potpisa dokumenta mesečno
  • 5 sastavljača dokumenata
  • Dokumenti se elektronski čuvaju 30 dana
mSign SMART
129,00 EUR/mes oz. 1.419,00 EUR/godišnje*
  • Podržani uređaji: PC, notebook, tableti, telefoni (Android, iOS)
  • Tip potpisa: digitalni certifikat **, “Click2Sign”, snimanje ručnog potpisa
  • Načini potpisivanja: Bilo koji br. potpisnika i kombinacije potpisa
  • Obavijest putem e-maila i SMS-a ***

  • 200 potpisa dokumenta mesečno
  • do 15 sastavljača dokumenata
  • Dugotrajno ovjereno sigurno e-čuvanje mSef dokumenata (5 GB)
mSign ENTERPRISE
Po dogovoru Prilagođeno vašim potrebama
  • Podržani uređaji: PC, notebook, tableti, telefoni (Android, iOS)
  • Tip potpisa: digitalni certifikat **, “Click2Sign”, snimanje ručnog potpisa
  • Načini potpisivanja: Bilo koji br. potpisnika i kombinacije potpisa
  • Obavijest putem e-maila i SMS-a ***

  • br. potpisa dokumenata po dogovoru
  • br. sastavljača dokumenata po dogovoru
  • Dugotrajno ovjereno sigurno e-čuvanje mSef dokumenata
  • Opcije integracije nezavisnih proizvođača (API)
  • Opcija vlastite domene
  • Mogućnost omogućavanja vlastitog poslužiteljskog digitalnog certifikata
  • Prilagođavanje korisničkog inerfejsa

* Uštedite mjesečnu najamninu prilikom godišnjeg najma paketa. Cijene usluga izvan zakupljenih količina paketa možete pronaći ovdje.

** Digitalni certifikat: Kvalifikovani digitalni certifikat je digitalni certifikat koji je izdao kvalifikovani ponuđač usluga koji pruža usluge u skladu sa zakonskim zahtjevima. Digitalni certifikat može se instalirati na lični računar ili je to kvalifikovani digitalni certifikat u oblaku.

*** Usluge slanja SMS-a naplaćuju se prema važećem cjenovniku. Mikrografija d.o.o. zadržava pravo promjene cijena ako se promijene uslovi koji se temelje na promjeni cijene. Usluga se pruža preko vanjskog dobavljača.

Pogledajte mSign u akciji

Glavne prednosti potpisne platforme mSign

  • Usklađenost sa nacionalnim i međunarodnim zakonodavstvom i globalnim standardima (eIDAS).

  • Jednostavna postavka.

  • Mogućnost slanja dokumenata trećim sistemima (Email, DropBox, mSef, mDocs, ...).

  • Dokument se takođe može poslati na potpis vanjskom potpisniku koji nije korisnik pretplatničkog mSign-a.

  • Pored upotrebe naprednih tehnologija (digitalni certifikat, vremenski žig), dodatnu sigurnost pruža dvostepena ili trostepena autentifikacija (pošta, SMS, korisnički PIN).

  • Revizijski trag svih dokumenata.

  • Snimanje potpisa na pločici s potpisom, potpisivanje digitalnim certifikatom, hvatanje rukom potpisanog potpisa, potpisivanje iz web preglednika.

  • Potpisivanje dokumenata digitalnim certifikatima koje koristite za pristup elektronskom bankarstvu, eDavkov, .…

  • Mogućnost višestrukog potpisa u lancu.

  • Integracija mSign sa vašom poslovnom aplikacijom (API).

Besplatni probni period do 30 dana

Da bismo olakšali odluku prilikom najma mSign rješenja, nudimo vam besplatni probni period do 30 dana. Isprobajte mSign rješenje bez obaveze.

Proces pripreme dokumenta i potpisivanja

Oni takođe koriste mSign rješenje

Platforma mSign potpisa pogodna je za opštu upotrebu, bez obzira na oblast poslovanja. Najveće uštede postižu organizacije s puno dokumenata i kontaktima s kupcima, npr. bankarstvo, osiguranje, zdravstvo,…

Uz pomoć mSign-a korisnik može potpisati dokumente stvorene u dokumentnom sistemu, ERP sistemu ili npr. u Wordu. Primatelj prima dokument na potpis na mobilnom uređaju ili putem e-pošte, gdje ga potpisuje elektronskim putem.

Često Postavljena Pitanja

Odgovorili smo na neka od najčešće postavljanih pitanja.

Možete koristiti bilo koju agenciju koja izdaje digitalne certifikate.

Mogu se koristiti bilo koji digitalni certifikati kvalifikovani od strane izdavalaca certifikata (agencije) – AC NLB, SIGEN-CA, Pošta®CA, Halcom CA, kao i svi drugi kvalifikovani digitalni certifikati izdati u inostranstvu.

Stranka koja želi potpisati mSign dokument šalje obrazac za identifikaciju na e-poštu i SMS autentifikaciju putem mSign sistema (dvofaktorska autentifikacija). mSign ima mogućnost povezivanja sa sistemima nezavisnih proizvođača koji koriste standardne veze (koristeći OTP, Standard otvorenog bankarstva, …) za automatsko dobivanje identifikacije korisnika na osnovu potrebnih parametara.  Jednom kada je provjera autentičnosti potvrđena, mSign putem dobavljača usluga potpisivanja prema EIDAS-u izvodi potpisivanje dokumenta kvalificiranim certifikatom u oblaku.

mSign također dopušta upotrebu kvalifikovanih digitalnih potpisa prema EIDAS uredbi, tako da je digitalni potpis u skladu s EIDAS uredbom u slučaju da potpisnik koristi kvalificirani digitalni certifikat. Pored toga, mSign vam omogućava i da odaberete druge načine potpisivanja prema poslovnom procesu (npr. Potpis servera, deponirani potpis, rukom potpisan na pametnom uređaju, potpis na potpisnoj pločici).

U skladu sa Zakonom o elektronskom poslovanju i elektronskom potpisu (ZEPEP), mSign je siguran elektronski potpis i udovoljava svim zahtjevima ovoga Zakona, napredni je elektronski potpis kako je definirano Uredbom (EU) Europskog parlamenta i Vijeća o elektronskoj identifikaciji i uslugama povjerenja za elektronske transakcije na unutrašnjem tržištu. Ako potpisnik koristi kvalificirani digitalni certifikat, mSign takođe ispunjava zahtjeve EU EIDAS uredbe.

mSign vam omogućava potpisivanje bilo kojeg Word ili PDF dokumenta.

Postoji nekoliko opcija kako bi korisnik mogao odabrati sebi koja mu najviše odgovara. Najjednostavnija opcija je da korisnik izveze dokument u PDF ili Word formatu na radnu površinu i uvozi ga u mSign. Preporučujemo da, ako ovi sistemi dopuštaju predloge dokumenata, lako je unaprijed odrediti tačke potpisa u njima. U ovom slučaju možete jednostavno ispisati dokument iz sistema na mPrinter, unijeti kome želite da ga pošaljete na potpis i slučaj je zatvoren. Inače, PDF datoteku možemo spremiti iz sistema, prenijeti je u mSign, odrediti lokacije pojedinih potpisnika i poslati dokument na potpis svim traženim potpisnicima.

mPrinter je praktično rješenje koje vam omogućuje čitanje podataka iz dokumenta i slanje tog dokumenta i podataka u mSign.

Preporučujemo da dokument skenirate u PDF formatu i uvezete ga u mSign, odredite lokacije potpisa i pošaljete na potpis (kolegama ili klijentima).

U tajništvu može lako da se pripremi bilo koji dokument u programu Word i uvesti u mSign. U mSign sustavu izaberite bilo koji broj potpisnika koji mogu biti zaposleni u kompaniji ili mogu biti vanjske stranke.

Naravno, ako imate digitalni certifikat instaliran na računaru ili prijenosnom računalu, mSign vam omogućava da dokument potpišete digitalnim certifikatom.

Postoji nekoliko načina. Može ga potpisati digitalnim certifikatom, ako ga ima instaliran, ili takozvanim “klikni za potpisivanje” (Click2Sign), gdje tvoj kupac dobiva vezu do dokumenta na svoju adresu e-pošte. Kada klikne na vezu, mSign takođe pita kupca za lozinku koju je dobio kao SMS, a nakon unosa mSign automatski preusmjerava kupca na dokument koji treba potpisati. Dokument je potpisan serverskim digitalnim certifikatom pošiljaoca dokumenta. Dakle, kupcu nije potrebna dodatna oprema. Naravno, kupac koji je mSign korisnik može takav dokument potpisati i faksimil potpisom putem mobilnog uređaja.

Da, mSign vam omogućava popunjavanje jednostavnih obrazaca, npr. polja za unos, odaberite vrijednosti iz skupa i potvrdite okvire. Da biste pripremili dokument sa poljima za unos, molim vas da nas kontaktirate.

Da, možete odabrati bilo koju boju faksimila potpisa.

Ne, ako je vrsta potpisa lični korisnički certifikat, dokument se potpisuje ličnim korisničkim certifikatom instaliranim na računaru potpisnika. Međutim, drugi potpisnik može isti dokument potpisati digitalnim certifikatom servera. Ako su uz dokument priloženi prilozi, cijeli paket dokumenata potpisuje se serverskim digitalnim certifikatom (XMLDSig).

mSign vam omogućava da unaprijed definišete pečat koji se dodaje dokumentu kada je potpisan.

Da, partneri mogu vjerovati potpisu servera koji je povezan s internim korisnikom. Certifikat servera za kompaniju mora izdati kvalificirani dobavljač da bi bio važeći širom svijeta (npr. SIGEN-CA). MSign sistem osigurava da su interni korisnici pravilno povezani sa certifikatom servera tako da se ne može zloupotrebiti.

Položaj potpisa na dokumentu može biti proizvoljan.

Korisničke licence su za one osobe koje zapravo pripremaju dokument za potpisivanje. Broj licenci ovisi o broju pripremitelja dokumenata. Potpisniku nije potrebna licenca, pa je potpisivanje za potpisnika besplatno.

Za pripremu ponude ili. za odgovarajući odabir paketa potrebne su nam dvije informacije:

  • Broj pripremitelja dokumenata koji stvarno imaju pristup mSign rješenju
  • procijenjeni broj očekivanih potpisanih dokumenata, koji su definirani kao izvršene transakcije

Na osnovu ovih informacija možete definisati paket koji vam odgovara. Međutim, u slučaju složenijih organizacija koje su takođe zainteresovane za integraciju ili kupovinu rješenja, ovim se ponudama bavimo na projektnoj osnovi.

Preduslov za e-potpis je osiguravanje autentičnosti identiteta (tj. Autentičnosti) potpisnika, koji bi trebao biti najmanje dvostupanjski. Npr. adresa e-pošte na koju se šalje dokument s vezom i telefonski broj na koji rješenje mSign također šalje OTP broj ili jedinstvena lozinka koja otvara ovaj link.

Rješenje mSign svaki dokument potpisuje certifikatom digitalnog servera, bez obzira na vrstu snimanja potpisa. Rješenje također bilježi revizijski trag svakog potpisa, a svaki dokument također je ovjeren sigurnim vremenskim žigom. Ovako potpisan elektronski dokument ispunjava sve zahtjeve zakonodavstva i međunarodnih standarda. Odgovor je, dakle, ako pratimo sve korake, pravna valjanost nije upitna *.

* U slučaju da je pod ZUP-om potreban potpis, potpisnik mora potpisati dokument kvalifikovanim digitalnim certifikatom.

Da naravno. Rješenje podržava i omogućava upotrebu svih kvalifikovanih digitalnih certifikata koje koristite za pristup aplikacijama državnih institucija, npr. ePorezi ili za potrebe elektronskog bankarstva.

Definitivno. Poslovni partneri iz inostranstva takođe mogu koristiti mSign. E-poštom se vaši partneri obavještavaju o primanju dokumenta, mogu ga potpisati Click2Sign, snimiti potpis na pametnom uređaju ili bilo kojim kvalifikovanim digitalnim certifikatom. Rješenje mSign slijedi sve smjernice Uredbe o eIDAS-u, koja utvrđuje uslove za kvalificirani e-potpis (potpisnik koristi osobno kvalificirani digitalni certifikat) kako bi postao ekvivalent rukom potpisanog potpisa.

Trenutni trend koji vidimo je da stranke prvo odluče unajmiti samostalno mSign rješenje i odmah ga počnu koristiti. Zatim ga polako integriraju u druga rješenja. Takođe u mDoc. Takav pristup ima više nego smisla jer vaš problem poslovanja bez papira ili potpisi se rješavaju odmah, a zatim se integracijama stvari samo prilagođavaju vašim internim procesima.

U slučaju da stranka već koristi naše mSef rješenje, trebao bi nas kontaktirati na info@mikrografija.si, jer instalacija mSign rješenja mora biti usklađena s klasifikacijskim planom kupca.

Dokumenti se elektronski čuvaju u mSign-u 30 dana. Nakon 30 dana korisnik mora osigurati da su potpisani dokumenti sigurno pohranjeni. Nakon uspješnog potpisivanja dokumenta, i pripremaoc i potpisnik dokumenta primaju potpisani dokument e-poštom, a zatim ga mogu preuzeti na svoje računalo i sigurno spremiti.

Preuzimanje ručnog potpisa izvodimo tako što napišite svoj potpis u polju za potpis na ekranu telefona  ili tableta.

  • Certifikat servera (Click2Sign): Potpišite dokument klikom na dugme “potpiši”.
  • Certifikat servera (Click2Sign + ručni potpis): Postupak je isti kao i za potpisivanje certifikatom servera, osim što je u ovom slučaju potrebno prikazati QR kôd mobilnim uređajem. Na mobilnom uređaju otvara se mobilna verzija portala mSign, na kojem možete i ručno potpisati dokument. Portal zahtijeva unos dodatne sigurnosne lozinke koja se dobiva odabirom gumba “Prijavi se na mobilnom uređaju” na računaru.
  • Korisnički certifikat: Primalac dokumenta mora imati na svom računaru unaprijed instaliranu komponentu potpisa i odgovarajući lični digitalni certifikat (SIGENCA, Halcom, …)
  • OneSign: Potpis pomoću kvalifikovanog digitalnog certifikata u oblaku.

Za prebacivanje između paketa molimo vas da pošaljite svoje zahtjeve na e-mail support@mikrografija.si i naši stručnjaci kontaktirat će vas u najkraćem mogućem roku.

Ovaj problem možete riješiti u postavkama uređaja. Naime, način prikazivanja upozorenja (Notification) može se odrediti na pojedinačnom uređaju. Pogledajte upute za svoj mobilni uređaj za detaljnije upute. Npr. za iOS (iPhone) odaberite Postavke -> Obavijesti -> Upozorenja: Zaključani zaslon i / ili Centar za obavijesti i / ili natpisi.

Token za potpisivanje dokumenata podrazumjeva se vrijedi 7 dana. Period važenja je prilagodljiv, a nakon isteka, vlasnik dokumenta takođe ga može lako produžiti klikom na aplikaciju.